woensdag 20 juni 2012

1200km fietsen in 48 uur



Deze zomer neem ik deel aan een unieke sponsoractie. De Cycle for Hope - Rondje Nederland is een unieke fietstocht waarin we als team binnen 48 uur 1200km afleggen voor drie goede doelen.

We fietsen voor verslavingszorg De Ommekeer in Maastricht (onderdeel Stichting De Hoop), Vrouwenopvang Ruchama (onderdeel Stichting De Hoop) en René Kids Centre in Namibië (Stichting van ex-marathonschaatser René Ruitenberg). Meer informatie over deze goede doelen vindt u hier.

Ik maak deel uit van het Noah’s Ark Cycling team. Met dit team willen we minimaal € 10.000,- ophalen voor de goede doelen. En daarbij hebben we uw hulp keihard nodig.

Sponsoren kan op verschillende manieren. Particulieren kunnen heel gemakkelijk via iDeal doneren door naar deze site te gaan en op de oranje button te klikken.














Voor bedrijven die ons willen sponsoren hebben we verschillende mogelijkheden. Zo kunnen we uw logo op onze fietsshirts, op onze website, en/of op één van onze volgauto’s plaatsen. Deze volgauto is een oldtimer en zal in principe een jaar lang met de logo’s van de sponsors rondrijden. Als team zijn we ook op zoek naar sponsors die ons kunnen helpen met praktische zaken, denk bijvoorbeeld aan campers (waarin de fietsers kunnen rusten), benzinekosten van de campers en volgwagens en voedingsmiddelen.

Bedrijven kunnen ons sponsoren door te mailen naar info@noahsarkcyclingteam.com  

Een impressie van de sponsortocht:



Wielrenner Johnny Hoogerland, marathonschaatser René Ruitenberg en voormalig beroepswielrenner Johan van der Velde ondersteunen dit project van harte. 

Johnny Hoogerland:
“Als geen ander weet ik dat pijn hoort bij een overwinning.  Een val kan je soms zelfs de overwinning kosten, maar je toch voor even een heldenstatus geven. Ik ben ervan overtuigd dat het niet gaat om het vallen, maar om het opstaan.”

Johan van der Velde:
“Het thema van de Cycle for Hope raakt mij! Er was een fase in mijn leven dat ik op de verkeerde weg zat en geen hoop meer had. Mensen om me heen hadden wel geloof, hoop en liefde voor me en daardoor kon ik opstaan.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten